X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar

Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi

AnasayfaHizmet ve Kullanım Sözleşmesi

Kullanıcı Sözleşmesi


1- Taraflar
1.1: Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan TİCİO E-TİCARET WEB TASARIM SEO HİZMETLERİ - Esin YUMRUKKAYA (TİCİO olarak anılacaktır) ile Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum (Müşteri olarak anılacaktır) arasında TİCİO ‘a ait olan http://www.ticio.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.

1.2: Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

2- Konusu
2.1: İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında TİCİO’ya ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.

2.2: Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.18 Yaşını doldurmamış kişilerin ürün sipariş etmesi yasaktır.

2.3: TİCİO, kayıt, satın alma veya benzer işlemler sırasında; bildirimlerde bulunmak, bülten göndermek veya hesap onayı gibi güvenlik protokollerini uygulamak için e-posta, cep telefonu vb. iletişim bilgilerinin paylaşılmasını zorunlu kılabilir ve bu bilgilerin doğrulama kodu gibi yöntemlerle onaylanmasını talep edebilir, hizmetlerin kullanılabilmesi için bu onay süreçlerini zorunlu tutabilir.

2.4: TİCİO kullanıcının kayıt sırasında paylaşmış olduğu iletişim bilgilerini kullanarak, sahip olduğu hizmetlerle ilgili bildirimler veya bültenler gönderebilir.

3- Sorumluluklar
3.1: TİCİO, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile TİCİO ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.

3.2: Ödeme şekli, kdv farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler TİCİO tarafından bildirilecektir.

3.3: Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır.

3.4: Müşteri aldığı hizmet dahilinde TİCİO tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hosting hesabından faydalanırken TİCİO tarafından yayınlanan her türlü ihtar yada bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli yada ücretsiz ve/veya sınırlı yada sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz.

3.5: Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.

3.6: Müşteri alan adı, hosting veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlülüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.

3.7: Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, doküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda doğabilecek sorunlardan TİCİO ‘a herhangi bir kusur iletilemez. TİCİO sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. TİCİO kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya TİCİO'nun kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir. TİCİO hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.

3.8: TİCİO, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin içeriklerinden, bu içeriklerin hatalı / kötü niyetli kullanımından ayrıca gönderilip alınan e-posta verilerinden doğabilecek maddi veya manevi zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Tüm verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. TİCİO, hizmetlerinde meydana gelebilecek olan kesinti veya veri kaybı gibi durumlar halinde oluşabilecek hatalardan, maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz.

3.9: TİCİO, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain adı tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain adının sahibi müşteridir. TİCİO bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain adı üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain adı üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır.

3.10: TİCİO’un vermiş olduğu hizmetler karşılığında sorumluğu; alınan hizmetin aylık bedeli kadardır. Müşteri hizmetlerinde oluşabilecek her türlü aksaklık sorun ve ziyanlarda tazmin talebi hizmetin aylık bedelini geçemez.

3.11: TİCİO, müşteriye ait yedeklerin düzenli tutulması için gerekli özeni ve ehemmiyeti gösterecektir, fakat bu konuda yaşanabilecek sorunlardan dolayı müşterinin uğrayacağı veri kayıplarından sorumlu tutulamaz, müşteri kendi verilerini düzenli olarak kaydetmekle yükümlüdür.

3.12: TİCİO, vermiş olmuş ürün ve hizmetlere özel kullanım şartlarını ürün ve hizmete özel hazırlanmış web sayfasında belirtmektedir. Kullanıcılar hizmetleri satın aldıklarında bu şartları da kabul etmiş sayılırlar.

3.13: TİCİO, vermiş olduğu ürün ve hizmetlerde zaman içinde değişikliğe gidebilir.

3.14: Müşteri, almış olduğu hizmetleri diğer kullanıcılara zarar vermeyecek şekilde kullanmakla yükümlüdür. TİCİO bu tür kullanımların tespitinde Müşteri’yi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.

3.15: Müşteri, kullandığı hizmetlerde Limitsiz olarak belirtilen tüm kaynakların iyi niyet ve genel kullanım şartlarına uygun şekilde kullanması durumunda limitsiz olduğunu kabul ederek hizmetine devam eder. Sunucu kaynaklarının aşırı kullanımı veya kaynakların amacı dışında kullanımı gibi durumlar olması durumunda TİCİO Müşteri’yi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.

3.16: TİCİO, kullanılan ürün ve hizmetin içeriği ve kapsamından bağımsız olarak, herhangi bir şart ileri sürmeden hizmeti sonlandırma kararı alabilir. Bu durumda kullanıcıya hizmet ve ürün den kalan bakiyesi iade edilir. Müşteri iade işlemini kabul etmemesi veya ilgili bildirimlere cevap vermemesi durumunda ilgili bakiye hesabına artı bakiye olarak yansıtılır.

3.17: TİCİO, süresi dolmuş alan adı, hosting, veya diğer sunduğu hizmetleri süre bitiminden sonra durdurma, hizmeti tamamen iptal etme hakkını saklı tutmaktadır. Süresi dolmuş veya ödemesi sağlanmamış hizmetlerin iptalinden sonra herhangi bir veri kaydı tutma yükümlülüğü bulunmamaktadır.

3.18: TİCİO, Alan adı Tescil hizmetlerinde birebir olarak ICANN ve alan adı ana üreticisi pozisyonunda yer alan REGISTRAR şirketlerin şartlarına uymaktadır. Bu konuda tüm sorumluluklar ve süreçler REGISTRAR şirketlerin şartları olarak geçerlidir. Alan adlarının tescil süreçleri yazılım sistemleri tarafından yönetilir, bu yazılımlar TİCİO ve Registrar şirketler üzerinde çalışmaktadır. Bu çalışma sırasında yaşanabilecek arıza veya erişim sorunlarından dolayı tescil, güncelleme, düzenleme, değişiklik, silme gibi süreçlerde yaşanabilecek hatalarda Müşteri tüm sürecin kontrolünden sorumludur.

3.19: Alan adı tescil, yenileme veya düzenleme işlemleri 3. parti yazılımlar veya manuel işlemler aracılığı ile yapılmaktadır. Bu tür işlemlerden kaynaklabilecek hatalarda kullanıcının hatayı fark etmesi veya tarafına registrar firma tarafından uyarı yapılması durumunda müşteri bu bildirimleri TİCİO ile paylaşmakla yükümlüdür. Aksi halde oluşabilecek aksaklık, ziyan veya kayıplardan TİCİO sorumlu değildir.

3.20: TİCİO alanadı tescil işlemlerinde müşteri bilgilerini kayıt işleminden zorunlu olduğu için Domain Operatörü veya aracı firma ile paylaşmaktadır. TİCİO, Alan adı Tescil Hizmetlerinde, whois bilgisi değiştirme ve doğruluğunun sorumluluğu, alan adı tescil şifresi sorumluluğu, transfer kilidi sorumluluğu müşteriye aittir. ICANN kuralları gereği doğrulanmayan whois bilgilerinden dolayı TİCİO veya domain operatörleri alanadını askıya alabilir. Whois bilgilerinin doğrulanmasını isteyecek belgeler isteyebilir.

3.21: Kayıt, transfer, yenileme, whois, NS güncelleme, durum değişikliği vb. domain işlemlerinde TİCİO hizmet aldığı kayıt operatörüne (registrar) bağlı olan kural ve sözleşmeler ile birlikte ilgili ICANN kurallarını uygular. Bu kurallar zaman içinde değişiklik gösterebilir. Kullanıcı bu sözleşme ve kurallarda yapılabilecek olası tüm değişiklikleri kabul etmiş sayılır.

3.22: Alan adı uyuşmazlığı çözümünde TİCİO, kayıt operatörünün (registrar) kurallarına bağlı olarak işlem gerçekleştirir. .com .net .org gibi alan adlarında uyuşmazlık çözümü için ICANN kuralları gereği UDRP süreci uygulanabilir. Kullanıcı TİCİO üzerinde bulunan alan adlarında bu maddelerin ve süreçlerin uygulanabileceğini kabul eder.

3.23: Whois gizleme servisi kişisel verilerini korumak veya zararlı spam listelerine girmek istemeyen kullanıcılar tarafından tercih edilmektedir. Bu hizmet kullanıcıyı yasal makamlar tarafından ulaşılmaz kılmadığı gibi TİCİO, bu hizmetin yasa dışı işlemler için kullanılmasına izin vermemektedir. Whois gizleme hizmetinde %100 gizlilik güvencesi verilmemektedir. TİCİO kullanıcı talebinden bağımsız olarak whois servisini kapatabilir veya açabilir.

3.24: TİCİO, Alan adı tescil hizmetlerinde sağlama şartlarını ve fiyatlarını bilgi vermeksizin değiştirme hakkına sahiptir. Bu düzenleme yıllık ödeme yapılan alan adlarının servis yenilenmesi sürecinden sonra yürütülüğe girecek olup servis yenilenmesi sırasında güncel fiyat ve şartlar açık ve eksiksiz olarak belirtilmektedir. Müşteri yenileme yapmak istemez ise veya yenilemeyi farklı bir şirket üzerinden yapmak isterse bu durumda Registrar şirketlerin ve Icann’ın koymuş olduğu kurallar çerçevesinde işlem yapma hakkına sahiptir.

3.25: TİCİO, Alan adı hizmetlerinde yenileme süreçlerini zamanında gerçekleştirmeyen müşteriler için alan adlarını süre bitimi itibari ile askıya almaktadır. Bu askı süreci alan adının üreticisinin belirlediği zamana göre değişir. Bu süre zarfında alan adını satın alan ana müşteri yıllık yenileme bedelini ödeyerek alan adını yenileyebilir ve tekrar geri alarak kullanım hakkını kazanabilir. Alan adı bu süre içerisinde yenilenmediği durumlarda alan adı REDEMPTATION PERIOD’a düşecektir. Bu süreçte alan adının hakkı artık müşteriden çıkmış ve bizim şirketimizin ve registrar şirketin insiyatifine bırakılmıştır. Bu süreçte alan adını TİCİO veya Registrar farklı bir şirkete satma hakkına sahiptir. Redemptation period sürecinde alan adını tekrardan almak isteyen eski müşteri veya yeni almak isteyen yeni müşteri değeri alan adı üreticisine göre değişmekle birlikte ortalama 100 USD olan ceza ücretini ödeyerek geri alabilir. Redemptation period sonrasında alınmayan alan adlarında artık süreç Registrar’ın insiyatifine geçmekte olup bu süreç sonrasında alan adının TİCİO üzerinden geri alınması mümkün olmamaktadır.

3.26: Alan adı hizmetleri satılan bir ürün değil, ücreti ödendiği süre boyunca kullanım hakkı alınan bir hizmet şeklidir. Bu nedenle alan adının bitiş süreleri içerisinde ücretinin ödenmemesi durumunda bu hak başka bir kişiye geçebilir.

4- Süre
4.1: İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından TİCİO ya iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.

4.2: Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.

4.3: Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (Ücret hususunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)

5- Ücret
5.1: İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere kdv sonradan dahil ederek hesaplanır ve müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir.

5.2: TİCİO önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri iş bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3: Ücret sipariş tarihindeki Garanti bankası efektif satış kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.

5.4: Ücret kati sipariş tarihinden itibaren 5. iş günü sonuna kadar sipariş işlemi sırasında kredi kartı ile ödeme talimatı var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müşteri iletişim adresinde belirtilen banka hesap numaralarına veya TİCİO ‘ya elden ödemekle yükümlüdür.

5.5: Ödemenin gecikmesi durumunda TİCİO vade farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.

5.6: TİCİO, müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.

5.7: Müşteri almış olduğu hizmetlerin ödemelerini ödeme yöntemi ayrımı olmaksızın TİCİO’ya bildirmekle yükümlüdür. Bildirimde sipariş numarası, ödeme yapılan ürün veya hizmetin ismi ve ödeme yöntemi açık bir şekilde belirtilmelidir.

6- Hizmet Yükseltme/Düşürme
6.1: TİCİO tarafından sağlamış olduğu tüm hizmetlerde paket düşürme yapmamaktadır.

6.2: Yükseltme siparişlerinde otomatik yükseltme sistem tarafından sağlanmadığı taktirde kullanıcı bu durumu sistem yöneticilerine bildirmek ile yükümlüdür.

7- Askıya Alınma
7.1: Ödeme konusunda problem yaşanması, kredi kartı ile ödeme talimatı olan müşterilerde provizyon sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı TİCİO, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail, web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.

7.2: Bu durumun devam süresince müşteri adına e-mail, web, ftp erişimleri yapılamaz ve e-mail hesapları bloklanarak gelen e-mailler geri çevrilir.

8- Fesih
8.1: Müşteri iş bu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde yada iş bu sözleşmenin ön yüzünde beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, TİCİO hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.

8.2: Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

8.3: Müşteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek şartı ile iş bu sözleşmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir.

8.4: Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından fesih edilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9- İletişim ve Bilgi Adresleri
9.1: Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen adresleri yasal tebligat adresleri olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.

9.2: Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulaşmasa bile tebliğ edilmiş kabul edilecektir. İş bu adreslere ait değişiklikler diğer tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.

9.3: TİCİO sözleşme süresi içinde müşteri’ye tahsis ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

10- Ücretin Ödenmesinde Temerrüde Düşülmesi
10.1: Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda TİCİO kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %7 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder.

10.2: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için TİCİO ‘nun dava yada icra takibi açması halinde de aylık %7 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50’si kadar cezai şart, %10’u Avukatlık Ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

10.3: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde HTİCİO ‘un teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen Mahkemelerce teminat istendiğinde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

11- Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri
11.1: İş bu sözleşme bununla birlikte 10 madde ve alt başlıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. siparişin internet ortamında TİCİO ‘ya gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). TİCİO gerek gördüğü taktirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir yada maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

11.2: İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.



TEKNİK DESTEK İLE İLGİLİ ŞARTLAR
Teknik destek talepleri sadece otomasyon sisteminden kabul edilmektedir ve buradan kayıt altına alınmaktadır. Teknik destek taleplerine cevaplar da yine aynı şekilde otomasyon sistemine gönderilmiş destek taleplerine cevap olarak iletilir.

Telefon üzerinden teknik destek kesinlikle verilmemektedir. Destek talebi gönderen müşterilerimiz, telefon ile iletişime geçip destek talepleri hakkında ekibimize konunun acil olduğunu iletebilir veya destek talebinin durumu hakkında bilgi alabilir. Problemin çözümü, detayı ve bilgilendirmesi yine gönderilen destek talebi üzerinden yapılmaktadır.

TİCİO, müşterilerine sadece kendi işi ile alakalı konularda destek verebilir. TİCİO’ nun müşteriye vereceği teknik destek içeriği aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir. Belirtilen maddelerin içerdiği teknik destek kapsamı dışındaki talepler, servis seviyesi anlaşması yapılarak yerine getirilir.

a. TİCİO dan almış olduğunuz hizmetin kurulumu hızlıca yapıpılıp bilgileri sistemde kayıtlı e-posta hesabınıza gönderilecektir.

b. Destek biriminde çalışan görevli personel kullanacağınız site yazılımının kurulumu ve düzenlenmesi hakkında bir destek vermemektedir.

c. Hosting, Reseller ve e-posta hizmetlerinin yönetimi (mail hesap açma – kapatma, kota artırımı) müşterilere aittir.

d. Destek konusu gözetmeksizin kişisel problemler veya Hosting problemleri ile alakalı sorunlarınız için destek personeli kişisel bilgisayarınıza uzaktan bağlantı yapamaz.

e. TİCİO, sitelerinizin farklı firmalardan taşınması konusunda aşağıdaki şartlara göre destek vermektedir;

  • Eski firmanızda kullandığınız hizmetin ve panelin durumuna göre, reseller – bireysel hesap şeklinde ekli olan sitelerde kullandığınız panel cPanel ise gerekli bilgileri destek ekibine ileterek taşıma işlemleri yapılabilmektedir.
  • Sitelerinizin tek bir cPanel hesabı altında “Eklenti Etki Alanı” (Addon Domain) şeklinde eklenmiş sitelerin taşıma işlemleri otomatik hesap taşıma tekniği ile yapılamadığında teknik ekibimiz bu işlemlerde destek sağlamamaktadır.
  • Teknik destek personelimiz sadece cPanel kullanan müşterimize taşıma konusunda destek vermektedir.
  • Teknik destek personelimiz tarafından yapılan taşımalarda eksik taşınan dosyalardan firmamız sorumlu tutulamaz, taşınan sitelerin kontrolü müşterilere aittir.

Kullanıcı Sözleşmesi haricinde aşağıda yer alan kullanım maddeleri tüm paketlerimiz için geçerlidir.

  1. Tüm paketlerimiz için standart (e-posta paketleri hariç) hesap başına e-posta kotası 100 MB’dir. E-Posta gönderim limiti 100 Adet / Saat’dir. ticio.com.tr saatlik gönderimlerde değişikliğe gidebilir.
  2. Müşteri tarafından alınan yedekler 15 gün sunucuda barındırılır ve daha sonra sistem tarafından otomatik olarak kaldırılabilir.
  3. Paketler dosya paylaşımı, veri deposu, yedekleme gibi amaçlar için kullanılamaz ve müsaade edilmez.
  4. Paketler toplu / spam e-posta gönderimleri için kullanılması yasaktır.
  5. Ticio.com.tr gerekli gördüğünde saatlik gönderimlerde kısıtlamaya gidebilir.
  6. Müşteri sahip olduğu verileri yedeklemekle yükümlüdür. Olası veri kayıplarından firmamız sorumlu değildir.
  7. Ücretsiz site taşıma hizmeti için %100 taşıma garantisi verilememektedir.
  8. Sınırsız özellikler iyi niyetli kullanım esasına dayanmaktadır. Buradaki amaç müşterilerimizin herhangi bir limite takılmadan iyi niyet çerçevesinde paketlerini rahatça kullanmalarıdır. Paketlerimizde bu esasa bağlı CPU limiti uygulaması mevcuttur. İyi niyet aylık trafik kullanım kontrol noktası 50GB’dır. İyi niyet disk kullanım kontrol noktası 10GB’dır.
  9. Paketlerimizde aksi belirtilmedikçe CPU kullanım limiti bir işlemci çekirdeğinin %25’i kadardır. Belirli paketlerde bu oran %50’ye kadar çıkabilmektedir.
  10. Tüm Sanal sunucu ve Hosting’lerde 1 CPU Değeri 1000 Mhz olarak tanımlanmaktadır. Fiziksel sunucularda her işlemcinin kendi Mhz değerleri geçerlidir.
  11. Tüm hosting paketlerinde eş (park/alias) domainler sadece mevcut web sitesinin eş yayını için kullanılabilir. Web sitesi yayını dışındaki kullanımlarda (posta vb.) TİCİO ilgili servisleri haber vermeksizin askıya alabilir.
  12. Ticio.com.tr belli aralıklarla kaynak kullanımını (CPU, dosya adedi / boyutu, MySQL, MSSQL, Trafik, Disk kullanımı vb.) takip edebilir ve müşteriden kaynaklarını düşürmesini talep edebilir. Paket limitlerinin veya iyi niyetli kullanım esaslarının aşıldığı durumlarda sistem otomatik olarak limitleme, durdurma, özel bir sayfaya yönlendirme veya sınırlandırma işlemi gerçekleştirebilir.
  13. Ticio.com.tr , kaynak kullanımlarına veya sunucu performansı gibi kriterlere bağlı olmaksızın gerekli gördüğünde kullanıcıya haber vermeden aktif paketler için; IP, sunucu ve altyapı değişikliği yapabilir.
  14. Ticio.com.tr ’nin neden göstermeksizin her zaman hizmeti sonlandırma ve iade hakkı vardır.
  15. Ticio.com.tr , hosting paketlerinde ve bu paketleri etkileyen maddelerde ve tüm diğer unsurlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  16. Ticio.com.tr TEK BAŞINA HOSTİNG PAKETİ SATIŞI YAPMAZ. ÜRÜN VE HİZMETLERİ İÇİN TAMAMLAYICI ÜRÜN/HİZMETLER i MÜŞTERİLERİNE SUNAR. BU SEBEPTENDİRKİ SADECE HOSTİNG SATIŞI YOKTUR. SİSTEM ÜZERİNDEN ONLİNE ALINAN HOSTİNG veya ÜRÜNLERİ İPTAL/İADE HAKKI VARDIR.

KULLANIMINA İZİN VERİLMEYEN DOMAİNLER

Aşağıda sıralanan maddelere uymayan domainlerin kayıt, transfer edilmesine veya sunucularımızda barındırılmasına izin verilmemektedir Bu kurallara uymadığı tespit edilen domainler önceden uyarı yapılmaksızın silinebilir.

  • 5651 No’lu i̇nternet ortaminda yapilan yayınların düzenlenmesi̇ ve bu yayınlar yoluyla i̇şlenen suçlarla mücadele edi̇lmesi̇ hakkında kanuna uygun olmayan domainler
  • Ticari banka isimleri (garantisube, ypkrdsube, akbanksube vb.)
  • Kredi kartı / fatura ödeme noktası isimleri (kartode, faturaode vb.)

KULLANIMI YASAK İÇERİKLER

Aşağıda sıralanan sitelerin / içeriklerin sunucularımızda barındırılmasına izin verilmemektedir

  • 5651 No’lu i̇nternet ortaminda yapilan yayınların düzenlenmesi̇ ve bu yayınlar yoluyla i̇şlenen suçlarla mücadele edi̇lmesi̇ hakkında kanuna uygun olmayan içerikler
  • IRC Scriptleri / Botlar
  • IRCD (IRC Sunucuları)
  • Proxy Scriptleri / Anonimleştiriciler
  • Resim Scriptleri (Photobucket veya Tinypic gibi)
  • Otomatik Sörf / PTC / PTS / PPC Siteleri
  • IP Tarayıcılar
  • Bruteforce Programları / Scriptleri / Uygulamaları
  • E-Posta Bombalayıcılar / Spam Scriptleri
  • Banner Dönüşüm Ağları (Ticari banner dönüşüm siteleri)
  • Dosya Yükleme / Mirror Scriptleri (Rapidshare, Hotfile gibi)
  • Haciz / Banka borç senetleri
  • Yüksek faiz programları (HYIP) veya ilişkili siteler
  • Yatırım siteleri (FOREX, E-altın borsası, İkinci Hayat/Linden Borsası, Ponzi, MLM / Saadet Zinciri)
  • Devlet tarafından kontrol edilen maddelerin satışı için gerekli izinlerin bulunmaması
  • Yüksek faizli bankacılık programları
  • Loto / Kumar Siteleri
  • MUDs / RPGs / PBBGs
  • Hacker odaklı siteler / arşivler / programlar
  • Yasadışı aktiviteleri teşvik eden siteler
  • Warez / korsan / yasa dışı içerikleri dağıtan veya bağlantı veren forumlar veya diğer internet siteleri
  • Banka borç senetleri ve bu senetlerin takas programları
  • Sahte Siteler (aa419.org & escrow-fraud.com adreslerinde belirtilenler dahil ancak kısıtlamayan şekilde)
  • Mailer Pro
  • Butona tıklayarak mail gönderme yazılımları
  • Canlı spor müsabakalarının yayınlanması (UFC, NASCAR, FIFA, NFL, MLB, NBA, WWE, WWF vb.)
  • Otomatik arkadaşa gönder yazılımları
  • Anonim veya toplu SMS gönderme uygulamaları
  • Bitcoin Madencileri
  • PayDay Borç siteleri (PayDay borçları veya borç ortaklıkları ile ilgili programlar)
  • Çocuk pornografisi
    Çocuklara ve yaşı küçüklere potansiyel olarak zarar verebilecek çocuk pornografisi dahil diğer tüm içerikler kesinlikle yasaktır. Çocuk pornografisi veya bağlantılarını içeren herhangi bir web sitesinin, bildirim olmaksızın derhal yayını durdurulacaktır.

Politikalar

  1. Tüm kullanıcılarımıza sorunsuz ve yüksek standartlarda en iyi hizmeti sağlamak en büyük önceliğimizdir. Paket detaylarında sözü edilen kurallar ve limitler bu öncelik kapsamında belirlenmiştir. Buna göre; disk, trafik, CPU ve diğer kaynakların tüketimlerinin ana sistemimizi ve bu sistemi paylaşan kullanıcılarımızı herhangi bir şekilde olumsuz yönde etkileyecek düzeyde olmasına izin verilmemektedir.
  2. Bireysel ve kurumsal tüm kullanıcılarımız sağlıklı bir e-posta hizmeti kullanma hakkına sahiptir. Spama karşı sahip olduğumuz sıfır tolerans politikamız gibi aldığımız diğer tüm önlemler bu hizmetin sürekliliğini sağlamak içindir.
  3. Hangi hizmete sahip olursa olsunlar verilerinin kullanıcılarımız için değerli olduğunun farkındayız. Ancak bu değerin ne kadar olduğunu bilemeyiz. Kullanicilarimizdan bu değerin hosting hizmet bedelinin aylık değerinden daha fazla olması durumunda bize bildirmelerini bekleriz. Bu nedenle kullanıcılarımızın yedekleme hizmeti alsalar dahi düzenli olarak bilgisayarlarına sitelerinin yedeğini almalarını tavsiye ederiz. Her kullanıcımızın, aldığı hizmet ne olursa olsun yedek alma sorumluluğunun %100 kendisine ait olduğunu özellikle belirtmek isteriz. Olası veri kayıpları durumunda bizden ek yedekleme hizmeti satın alınmamış olsa dahi,elimizde sistem hatalarına karşı alınmış yedeklerin mevcut olması halinde bu yedekleri kendileriyle paylaşmaktan mutluluk duyarız.
  4. Paketlerimizin ve paketlerin sahip olduğu kaynakların, limitlerin her zaman iyi niyetli kullanıma dayalı olarak kontrol edildiğini, tüm işlemlerin yine bu esas göz önünde bulundurularak gerçekleştirildiğini belirtmek isteriz.

 


Top